in

Κρύβουν τον μακεδονικό τάφο του σωματοφύλακα του μεγάλου Αλεξάνδρου με τις Ελληνικές επιγραφές! Ομολογία Κοτταρίδη σε βίντεο! Παγκόσμιο δέος!

Ο Τάφος του ανθρώπου που έσωσε κυριολεκτικά από βέβαιο θάνατο και σφαγή τον ίδιο τον Μέγα Αλέξανδρο, όχι μόνον έχει βρεθεί, αλλά “κρύβεται” και αποσιωπάται από το Υπουργείο Πολιτισμού και την Κυβέρνηση, στα πλαίσια της μεθοδευμένης από καιρό παράδοσης της ελληνικής ονομασίας “Μακεδονία” στα Σκόπια! Κάτι παρόμοιο άλλωστε συνέβη και στην Αμφίπολη, για να ξεχαστεί και να μην τροφοδοτεί την εθνική συνείδηση, μνήμη, περηφάνια και αντίσταση του Ελληνισμού!
 Ο μεγάλος Μακεδονικός Τάφος του Σωματοφύλακα, κατά την αρχική ανασκαφή του από επάνω –
ξεχωρίζει η θολωτή οροφή του νεκρικού θαλάμου και πιο πίσω η υψηλότερη διώροφη πρόσοψη
 Ο μεγάλος, διθάλαμος Μακεδονικός Τάφος του Σωματοφύλακα του Μεγάλου Αλεξάνδρου,βρέθηκε τυχαία το 1954 στα Λευκάδια Νάουσας, πάνω στον αρχαίο δρόμο που ένωνε την Μίεζα με την Πέλλα και ανασκάφηκε από τον δραστήριο Αρχαιολόγο και μετέπειτα Καθηγητή Φώτιο Πέτσα (από την Αρίστη Ζαγοροχωρίων), για να διαπιστωθεί δυστυχώς πως ήταν συλημένος, αλλά παρόλα αυτά μοναδικός και απόλυτα εντυπωσιακός, μεγαλόπρεπος και επιβλητικός, με απρόσμενες και καθηλωτικές εκπλήξεις!
Ο μεγάλος Μακεδονικός “Τάφος της Κρίσεως” στα Λευκάδια (αρχαία Μίεζα) της Νάουσας, Μακεδονία
   Πρόκειται για τον λεγόμενο “Τάφο της Κρίσεως” στην αρχαία Μίεζα της Μακεδονίας, ίσως τον ωραιότερο και επιβλητικότερο Τάφο που έχει βρεθεί ποτέ στην Ελλάδα, με διώροφη πρόσοψηζωφόρο με μάχη Ελλήνων κατά των Περσών, μετόπες με μάχη Κενταύρων και Λαπιθών και τέσσερις ζωγραφιστές μορφές (τοιχογραφίες) πλάι στην είσοδο του τάφου με τους ημικίονες!
Σχεδιαστική αναπαράσταση του μεγάλου, διώροφου Μακεδονικού Τάφου της Μίεζας
   Πρώτος από αριστερά όπως βλέπουμε είναι ο νεκρός του τάφου, δίπλα του ο ψυχοπομπόςΕρμής με το χαρακτηριστικό κηρύκειο που τον καλεί με το δεξί του χέρι να τον οδηγήσει στον κάτω κόσμο, όπου τον περιμένουν οι άλλοι δύο της ζωγραφιστής συντροφιάς, ο Αιακός και οΡαδάμανθυςοι Κριτές του κάτω κόσμου, που αποφαίνονταν για το εάν πάει κάποιος στις ευφρόσυνες νήσους των Μακάρων ή στον φρικτό Τάρταρο! Ο Αιακός έκρινε όσους προέρχονταν από την Ευρώπη και ο Ραδάμανθυς όσους προέρχονταν από την Ασία. Σε περίπτωση αμφιβολίας ή διαφωνίας τους, παρενέβαινε ο Μίνωας ως τελικός κριτής, που παραλείπεται εδώ.
 Από αυτήν ακριβώς την σπάνια και μοναδική στον κόσμο απεικόνιση της Κρίσεως του νεκρού,ο μεγάλος Μακεδονικός Τάφος των Λευκαδίων (αρχαία Μίεζα) ονομάστηκε “Τάφος της Κρίσεως“! Μέχρι την αποκάλυψη την αληθινής ταυτότητάς του, που φαίνεται πως έφτασε πια οριστικά…
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ “ΓΡΟΘΙΑ” ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΧΑΡΑΚΤΕΣ
  Πώς ξέρουμε όμως ότι οι δυο (στα δεξιά όπως βλέπουμε της εισόδου) μορφές είναι οι δύο Κριτές του κάτω κόσμου; Μα από τα ονόματα τα οποία είναι γραμμένα από πάνω τους εδώ και 2.300 χρόνια:  “—ΚΟΣ” – “ΡΑΔΑΜ-ΝΘΥΣ”!
   Άρα υπάρχουν στον συγκλονιστικό αυτόν Μακεδονικό Τάφο ελληνικές επιγραφές, που αποδεικνύουν περίτρανα για μια ακόμη φορά την ελληνικότητα και την μοναδικότητα της Μακεδονίας, της μίας και μόνης και αιώνια ελληνικής και αποτελούν “χαστούκι” σε όλους τους παραχαράκτες της Ιστορικής Αλήθειας και τον ίδιο τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ (όπως και τη συνένοχη ΝΔ της Σύνθετης Ονομασίας) που πρόδωσαν έναν ολόκληρο λαό, μια τεράστια Ιστορία, μια μοναδική και αμύθητη πολιτισμική κληρονομιά, που σημάδεψε ευεργετικά ολόκληρο τον κόσμο, με Μέγα Φίλιππο και Μέγα Αλέξανδρο και την διάσημη Ελληνιστική Περίοδο! Όλα αυτά που ζωντανεύει ενωτικά και δυναμικά το ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ του Ελληνισμού που δεν παραδίδεται, δεν παραδίδει, αλλά συνεχίζει, αντιστέκεται και δημιουργεί αστείρευτα και ασταμάτητα, περνώντας μέσα από θύελλα και φωτιά!
ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΝΕΚΡΟΣ;
   
  Για τον Ερμή με το κηρύκειο και τους Αιακό και Ραδάμανθυ με τις ελληνικές επιγραφές, ξεκαθάρισε απολύτως όπως είδαμε η ταυτότητά τους και απομένει λοιπόν να προσδιοριστεί πλέον η ταυτότητα του ίδιου του νεκρού, που από την παράσταση και μόνον της Κρίσεως φαίνεται πως ήταν ευσεβής, ενάρετος και επιφανής και γι΄ αυτό προσδοκούσε την θετική κρίση των δύο Κριτών, ώστε να συνεχίσει τη ζωή του στις Νήσους των Μακάρων, όπου αναπαύονταν όλοι οι σπουδαίοι άνδρες και ήρωες και σοφοί! Αυτό όμως προϋπέθετε μια στάση ζωής και άρα μιαπαιδεία υψηλή, που μόνο κοντά στον Αριστοτέλη θα μπορούσε να αποκτήσει! Πολύ περισσότερο που ο Αριστοτέλης ήλθε και δίδασκε τον Αλέξανδρο και τους Εταίρους πλάι στον τάφο του νεκρού, εκεί ακριβώς στην αρχαία Μίεζα!
Η “φωτογραφική” απεικόνιση του Πευκέστα
 Ο εικονιζόμενος νεκρός, όπως φανερώνει η τοιχογραφία, είναι Πολεμιστής και μάλιστα με θώρακα, αρχοντικά ρούχα και χλαμύδαφέρει κοντάρι στο δεξί του χέρι, ενώ μοιάζει να κρατά σπαθί στο αριστερό. Δεν είναι δηλαδή ένας απλός στρατιώτης, αλλά ένας ανώτατος Αξιωματικός, ένας Στρατηγός πιθανότατα, ο οποίος είχε επιστρέψει με μεγάλο πλούτο από τους Περσικούς Πολέμους και γι΄ αυτό είχε και την πολύ δαπανηρή ικανότητα να χτίσει έναν τέτοιο μοναδικό και μεγαλόπρεπο τάφο, ανώτερο από εκείνον του Βασιλιά Φιλίππου Β΄!
Ο “μεγάλος Τάφος των Λευκαδίων ή της Κρίσεως” χρονολογήθηκε από τους αρχαιολόγους στα τέλη 4ου με αρχές του 3ου αι. π.Χ., (περί το 300 π.Χ.), στα χρόνια δηλαδή των Επιγόνων, μετά το τέλος άρα των Περσικών Πολέμων και τον θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου (323 π.Χ.)!

Κάτοψη και τομές του μεγάλου Μακεδονικού Τάφου των Λευκαδίων
 Συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω, είναι εύκολο κανείς να καταλήξει ότι ο επιφανής νεκρός του μεγάλου Μακεδονικού Τάφου των Λευκαδίων, της αρχαίας Μίεζας, είναι ο θρυλικός Σωματοφύλακας του Μεγάλου Αλεξάνδρου Πευκέστας, ο οποίος ακριβώς καταγόταν από την αρχαία Μίεζα και ο πατέρας του λεγόταν επίσης Αλέξανδρος! Ένας διάσημος, θρυλικός άνδρας, που τον ήξεραν τόσο πολύ όλοι, ώστε ήταν περιττό να γράψουν το όνομά του στην τοιχογραφία…
 
   Ο Πευκέστας συνόδευε πάντα τον Μεγαλέξανδρο, κρατώντας μπροστά από τον στρατό την περίφημη Ασπίδα του Αχιλλέα, την οποία είχαν πάρει από τον Ναό της Αθηνάς στην Τροία για να τους προστατεύει στις μάχες! Μην ξεχνούμε άλλωστε πως ο Αχιλλέας ήταν ο ήρωας – πρότυπο για τον Αλέξανδρο.
ΤΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΤΟΥ ΠΕΥΚΕΣΤΑ
   Ο Πευκέστας απόκτησε μεγάλη φήμη και πλούτο, χάρη στην μέχρι αυτοθυσίας υπεράσπιση και διάσωση του Μεγάλου Αλεξάνδρου στη χώρα των Μαλλών (ανάμεσα Ινδία και Πακιστάν) από βέβαιο θάνατο και σφαγή, όταν μόνος του, μαζί με τον Λεοννάτο και τον Αβρέα, κατάφεραν να συγκρατήσουν χιλιάδες μανιασμένους εχθρούς μέσα στην Ακρόπολη των Μαλλών το 325 π.Χ., όπου βρέθηκαν ολομόναχοι και εγκλωβισμένοι με τον Αλέξανδρο! Αποκομμένοι από τον υπόλοιπο ελληνικό στρατό μας! Ο Αλέξανδρος πληγώθηκε τότε κατάστηθα και πολύ βαριά, χάνοντας πολύ αίμα, λιποθύμησε από την αιμορραγία και ο Πευκέστας τον σκέπασε σωτήρια με την Ασπίδα του Αχιλλέα, δίνονταςμάχη ζωής και θανάτου μαζί με τον Λεοννάτο, δύο εναντίον χιλιάδων φανατισμένων εχθρών, ενώ ο Αβρέας είχε ήδη σκοτωθεί από εχθρικό βέλος στο μάτι:
 
  “Ἐν τούτῳ δὲ Πευκέστας τε καὶ ὁ διμοιρίτης Ἀβρέας καὶ ἐπ᾽ αὐτοῖς Λεοννάτος, οἳ δὴ μόνοι ἔτυχον πρὶν ξυντριβῆναι τὰς κλίμακας ἀναβεβηκότες ἐπὶ τὸ τεῖχος, καταπηδήσαντες καὶ αὐτοὶ πρὸ τοῦ βασιλέως ἐμάχοντο. καὶ Ἀβρέας μὲν ὁ διμοιρίτης πίπτει αὐτοῦ τοξευθεὶς ἐς τὸ πρόσωπον, Ἀλέξανδρος δὲ βάλλεται καὶ αὐτὸς διὰ τοῦ θώρακος ἐς τὸ στῆθος τοξεύματι ὑπὲρ τὸν μαστόν, ὥστελέγει Πτολεμαῖος ὅτι καὶ πνεῦμα ὁμοῦ τῷ αἵματι ἐκ τοῦ τραύματος ἐξεπνεῖτο. [6.10.2] ὁ δέ, ἔστε μὲν ἔτι θερμὸν ἦν αὐτῷ τὸ αἷμα, καίπερ κακῶς ἔχων ἠμύνετο· πολλοῦ δὲ δὴ τοῦ αἵματος καὶ ἀθρόου οἷα δὴ ξὺν πνεύματι ἐκρυέντος, ἴλιγγός τε αὐτὸν καὶ λειποψυχία κατέσχε καὶ πίπτει αὐτοῦ ἐπὶ τὴν ἀσπίδα ξυννεύσας. Πευκέστας δὲ περιβὰς πεπτωκότι καὶ ὑπερσχὼν τὴν ἱερὰν τὴν ἐξ Ἰλίου ἀσπίδα πρὸ αὐτοῦ [εἶχε], καὶ Λεοννάτος ἐς τὰ ἐπὶ θάτερα, οὗτοί τε βάλλονται ἀμφότεροι καὶ Ἀλέξανδρος ἐγγὺς ἦν ἤδη ὑπὸ τοῦ αἵματος ἐκλιπεῖν”… Αρριανός, Βιβλίο 6, 10, 1-2 (δείτε πιο κάτω την πλήρη και ολοκληρωμένη περιγραφή της συγκλονιστικής σκηνής)
Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΙΜΑ ΤΟΝ ΠΕΥΚΕΣΤΑ
  Ο Αλέξανδρος αργότερα, αφού σώθηκε και γιατρεύτηκε, στεφάνωσε τον Πευκέστα με χρυσό στεφάνι, πρώτον ανάμεσα σε όλους τους διακριθέντες στρατιωτικούς της Αυτοκρατορίας,ανταμείβοντας τον με την ύψιστη αυτή τιμή ενώπιον όλων για την αφοσίωση και την αυτοθυσία του και ονομάζοντάς τον μάλιστα και επίσημα Σωματοφύλακά του, τον όγδοο στη σειρά, μαζί με τον Λεοννάτο του Αντέου, Ηφαιστίωνα του Αμύντορος, Λυσίμαχο του Αγαθοκλέους, Αριστόνουτου Πεισαίου από την Πέλλα, Περδίκκα του Ορόντου από την Ορεστίδα, Πτολεμαίο του Λάγου καιΠείθωνα του Κρατεύα από την Εορδαία!
 Του έδωσε επίσης  μετέπειτα και την Σατραπεία της Περσίας, όπου ο Πευκέστας υιοθετώντας την τακτική του Αλέξανδρου πλησίασε τους Πέρσες, έμαθε περσικά και σεβάστηκε τον τρόπο ζωής τους, κάνοντάς τους χαρούμενους και άρα πιο υπάκουους, ειρηνικούς και πρόθυμους, ενώ μετέπειτα κράτησε χαμηλούς τόνους στις συγκρούσεις των Επιγόνων, προσβλέποντας στη μέλλουσα ζωή, όπου προσδοκούσε ίσως να ξανασυναντήσει τον αγαπημένο του βασιλιά Αλέξανδρο…
  Σημειώνουμε ακόμη πως ο Πευκέστας υπήρξε και Τριήραρχος κατά την κάθοδο του Ινδού, διοικώντας μια τριήρη, ενώ ήταν ένας από εκείνους που προσεύχονταν ολονύχτια στη Βαβυλώνα τις κρίσιμες ώρες του Ιουνίου του 323 π.Χ. για την θεραπεία του Αλέξανδρου, που έφευγε για το μεγάλο, αιώνιο ταξίδι…


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Νίκος Μακρόπουλος Σε Αλβανικό Κανάλι: «Οι Έλληνες Είναι Τεμπέληδες»!

Λαθρομετανάστες καίνε την Ελλάδα!(ΒΙΝΤΕΟ)