Σε δύο εκδόσεις θα παρουσιαστεί το νέο υπερόπλο της Kawasaki. Η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου που θα κυκλοφορεί νόμιμα στο δρόμο θα παρουσιαστεί σε λίγες μέρες στην έκθεση της Κολωνίας ωστόσο η Ιαπωνική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα χαρακτηριστικά της έκδοσης που δε θα διαθέτει ομολογκασιόν (δε θα διαθέτει δηλαδή έγκριση τύπου για νόμιμη κυκλοφορία στο δρόμο, και η χρήση της θα αφορά μόνο την πίστα και τους αγώνες).

Ο κινητήρας που χρησιμοποιείται θα είναι 998cc και θα διαθέτει μηχανικό υπερσυμπιεστή που θα εκτοξεύει την απόδοση σε πρωτόγνωρα, για τις μοτοσυκλέτες, επίπεδα. Η Kawasaki δεν ανακοινώνει με σαφήνεια την ιπποδύναμη παρά μόνο αναφέρει πως «σχεδιαστικός στόχος» του κινητήρα είναι οι 300hp!

Ο υπερσυμπιεστής αερίων που χρησιμοποιείται στο H2R αναπτύχθηκε από την ίδια την Kawasaki που έχει ειδικό τμήμα για σχεδίαση υπερσυμπιεστών σε πολλούς τομείς εκτός μοτοσυκλέτας. Όσονμ αφορά την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα, οι βασικοί στόχοι ήταν να εξασφαλίζει εξαιρετική σταθερότητα σε πολύ υψηλές ταχύτητες, να έχει καλές επιδόσεις στις στροφές και να είναι φιλικό προς τον αναβάτη.

Συνήθως, η σταθερότητα σε πολύ υψηλές ταχύτητες επιτυγχάνεται εύκολα με ένα μακρύ μεταξόνιο, αλλά στην Ninja H2R επιλέχθηκε ένα πιο κοντό μεταξόνιο για να διατηρηθεί το μέγεθος της μοτοσυκλέτας πιο συμπαγές και να είναι ο έλεγχος πιο ακριβής.

Το πλαίσιο έπρεπε όχι μόνο να είναι άκαμπτο, αλλά και να μπορεί να απορροφά τις εξωτερικές αναταράξεις ?που εύκολα διαταράσσουν ένα ανεπαρκές πλαίσιο σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Ένα νέο πλαίσιο σε διάταξη χωροδικτυώματος, που αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, διαθέτει τόσο τη δύναμη για να δαμάσει την απίστευτη ισχύ του κινητήρα όσο και την ισορροπημένη ευλυγισία για να εξασφαλίσει σταθερότητα και απόκριση σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Προκειμένου να κινείται η μοτοσυκλέτα σε πολύ υψηλές ταχύτητες δόθηκε ιδιαίτερο βάρος στο αεροδυναμικό σχήμα στη σχεδίαση του οποίου βοήθησε το τμήμα Αεροδιαστημικής της Kawasaki.

Πέρα από την εντυπωσιακή εμφάνιση, ο σχεδιασμός της Ninja H2R έγινε με τέτοιο τρόπο ώστε κάθε τμήμα του κοστουμιού να συμβάλει αεροδυναμικά στη σταθερότητα σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Ο σχεδιασμός των φαίρινγκ βοηθάει στην ψύξη, συμβάλλοντας στην επίτευξη της ισχύος των 300 ίππων.

Σχετικά με το όνομα, το «Η2» είναι στην ουσία αναφορά σε ένα ιστορικό μοντέλο, το Mach IV 750 (γνωστό και ως H2) του οποίου ο δίχρονος, τρικύλινδρος κινητήρας 748,2cc είχε απίστευτη επιτάχυνση και στιγμάτισε την εποχή του, όπως φιλοδοξεί να κάνει και σήμερα το νέο μοντέλο…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Τύπος κινητήρα: Υγρόψυκτος τετρακύλινδρος σε σειρά με υπερσυμπιεστή ● Κυβισμός: 998cc ●Τύπος υπερσυμπιεστή: Φυγοκεντρικός, τύπου scroll ● Μέγιστη ισχύς: Σχεδιαστικός στόχος 300PS ●Τύπος πλαισίου: Χωροδικτύωμα, υψηλής αντοχής ατσάλι ● Ελαστικά: Εμπρός: 120/600R17 (αγωνιστικά slick) Πίσω: 190/650Ρ17 (αγωνιστικά slick)

loading...

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο