ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΦΛΟΤΕΡ ΣΕ ΚΑΖΑΝΑΚΙ

Με τη χρήση και τον καιρό ο μηχανισμοί στο καζανάκι μπορεί να αντιμετωπίσει πρόβλημα. Η επιδιόρθωση του ή η αλλαγή του είναι μια πολύ εύκολη υπόθεση, που μπορεί να κάνει  ο καθένας. Χωρίς καμία γνώση ή εμπειρία από επισκευές και σχεδόν χωρίς καθόλου εργαλεία.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΟΥΣΚΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΤΟΝ ΑΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΦΡΑΓΗΣ & ΠΛΥΣΗΣ ΣΕ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ

 

Ας δούμε καταρχάς από τι αποτελείται ο μηχανισμός στο καζανάκι και τους διαφορετικούς τύπους που μπορεί να υπάρχουν.
Υπάρχουν 3 διαφορετικοί τύποι μηχανισμών.Ο μηχανισμός αέρος που είναι ο πιο οικονομικός και πιο διαδεδομένος, ο μηχανικός μηχανισμός και ο μηχανισμός start/stop.
Και οι τρεις μηχανισμοί στο καζανάκι αποτελούνται από 3 βασικά μέρη.
Το πρώτο μέρος είναι η βάση με το μηχανισμό, το δεύτερο η βάνα με το φλοτέρ και το τρίτο είναι το κουμπί.

Μηχανισμός αέρος

Ο πιο συνηθισμένος και πιο οικονομικός μηχανισμός , είναι ο μηχανισμός αέρος. Με τη χρήση της πίεσης του αέρα σηκώνει τη φούσκα και ανοίγει τη δίοδο του νερού. Το κόστος ενός πλήρους σετ ξεκινάει από 8 ευρώ και φτάνει έως τα 50 περίπου για πιο εξελιγμένα και ανθεκτικά μοντέλα από inox και ορείχαλκο.

Ας δούμε από τι αποτελείται ο μηχανισμός αέρος αναλυτικά.
Ο μηχανισμός αέρος έχει πάντα μια βάση με φούσκα και ένα κουμπί με θάλαμο αέρος το οποίο συνδέεται με τη βάση με σωληνάριο.
loading...