Έχεις πρόβλημα με το λίπος στην περιοχή γύρω από το σουτιέν και χαμηλά στην μέση; Δες εδώ πως μπορείς να μειώσεις το λίπος στην πλάτη με 4 εύκολα βήματα!

Και τα δύο αυτά σημεία δεν είναι καθόλου κολακευτικά όταν ξεχωρίζουν από τα εφαρμοστά ρούχα, αλλά ειδικά η περιοχή γύρω από το σουτιέν είναι εκείνη που χτυπάει ακόμη πιο άσχημα στο μάτι.

Μην μου απελπίζεσαι όμως γιατί υπάρχει τρόπος να απαλλαγείς από το λίπος που έχεις εκεί πίσω, αν ακολουθήσεις αυτές τις πέντε απλές συμβουλές.

Πως να μειώσεις το λίπος της πλάτης

Κάνε αεροβική γυμναστική

aeroviki gumnastiki ediva.gr

Αν θέλεις να βελτιώσεις την εμφάνιση σου στα συγκεκριμένα σημεία θα πρέπει να κάνεις αεροβική γυμναστική, ώστε να ανεβάσεις τους παλμούς της καρδιάς σου.

Για να παρατηρήσεις όμως μια πραγματικά μεγάλη διαφορά θα πρέπει να γυμνάζεσαι για 1 ώρα 5 φορές την εβδομάδα.

Ακόμη πιο αποτελεσματικό θα είναι ένα έντονο cardio πρόγραμμα, το οποίο πιέζει και χαλαρώνει το σώμα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να μην κρατάς σταθερό ρυθμό, αλλά να αλλάζεις ανά 5 λεπτά την ένταση σου.

Αυτό σημαίνει ότι μετά το τέλος του προγράμματος σου το σώμα σου θα μπορεί να κάψει περισσότερες θερμίδες.

Τόνωσε την πλάτη σου

askisis platis ediva.gr

Επίσης απαραίτητο είναι το να προσθέσεις στην προπόνηση σου κινήσεις οι οποίες σμιλεύουν πλάτη, τους ώμους, αλλά και τους πλάγιους κοιλιακούς, ώστε να εμφανιστούν οι μύες που βρίσκονται από κάτω.

Μερικές από αυτές τις ασκήσεις που σου χρειάζονται είναι και οι πίσω ασκήσεις με μπάλα, οι ασκήσεις για την πλάτη με βάρη, αλλά και οι ασκήσεις για την εξισορρόπηση του σώματος.

Κάνε Yoga

Η γιόγκα μπορεί να σε βοηθήσει πολύ περισσότερο και από τις ασκήσεις cardio, στο να εξαφανιστεί το λίπος εκεί πίσω καθώς ισορροπεί όλο το σώμα και ενώ δεν το βλέπεις έχει πολύ ένταση.

Οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν αρκετά να πετύχεις τον στόχο σου, είναι αυτές που θα δεις και στο βίντεο.

Κάνε σωστή διατροφή

Η γυμναστική παίζει έναν πολύ σπουδαίο ρόλο για το σώμα μας, αλλά η σωστή διατροφή είναι το κλειδί για τα πάντα.

Όσο και αν χτυπιέσαι με το cardio πρόγραμμα σου, δεν πρόκειται να δεις τα αποτελέσματα που περιμένεις αν δεν τρέφεσαι σωστά και όλες σου οι επιλογές αποθηκεύουν λίπος στο σώμα σου.

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πολύ σημαντικά για την διατροφή σου, αλλά και το άπαχο κρέας. Αν όμως δεν τα καταφέρνεις μόνη σου καλό θα ήταν να επισκεφτείς και μια διατροφολόγο.

Ediva.gr

loading...